Gå til innhold

Hvorfor føder alle untatt meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til og med de med termin etter meg. Deppa nå ja. Magan min har vært nedsunket leenge, ute og går langt hver dag. Da kjennes det ut som ungen står mellom fotan mine.trur ikke det blir nå baby på meg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...samme her...3 dager over termin og begynner å bli irritert over de som føder før meg! hehe

Begynner å lure på om eg bare har spist noe levende og hele svangerskapet er innbilt hehehehe

Skrevet

Du får trøste deg med at det som kommer inn , kommer før eller siden ut... på den ene eller andre måten..

Men det er jævlig å vente på slutten..

Skrevet

Hehe, føler det akkurat på samme måten.. :) Hadde termin for 4 dager siden, og alle jeg kjenner som har eller har hatt termin, har født.. Lurer på hva jeg gjør galt..?? :) Men hørte noen som sa at ingen har noensinne blitt der inne, er jo noe i det.. Bare føles sååå urettferdig akkurat nå..! Skal på overtidskontroll på føden imorgen, pga høyt BT og proteiner i urinen, litt spent på hva som skjer da.. Skjer iallefall noe, endelig en dag som ikke er lik den andre..hehe.. Men blir vel bare enda mere babysyk når jeg kommer på føden :)

Skrevet

Bare rolig,, vi er flere! Mager trøst, ja, men hjelper litt?

Jeg er 6 dager etter termin og tror nok ikke at noe skjer før jeg skal til overtidsvurdering på freddan... og da er det jo helt, så noe igangsetting blir det vel ikke før muligens mandag-

håpet er vel at noe skjer av seg selv SNART!

Lykke til alle!

Skrevet

Du nevner at: "noen som sa at ingen har noen sinne blitt der inne.."

Dette er faktisk litt feil. Det er riktig nok ikke mange tilfeller av det i verden, men det finnes barn som aldri blir født. Dette skjer nok ikke her i norden eller i vestlige land, men land der legehjelpen er dårlig er dette litt mer vanlig (med litt mer vanlig mener jeg at det finnes mindre enn 300 tilfeller de siste 400 årene).

Hvis du vil lese mer om det, så gjør det på eget ansvar. Det kalles Lithopedion (Steinbarn). Disse har blitt så lenge inne i moren at de forkalkes, da etter at de er død såklart.

Håper vi slipper å gå i 46 år med et barn i magen, slik som Zahra Aboutalib måtte. Hehehe.. :P

Skrevet

Hold ut ;-) Jeg hadde termin for 15 dager siden, men ingen baby har kommet ennå..... Tviler på at det er særlig mange som trenger å vente så lenge som meg, og godt er det. Holder på å klikke for meg!

Skrevet

Men når det var sagt, så føler jeg med deg!!

Jeg sitter i samme situasjon selv. Har en flokk av venner som er gravide, og alle har født før meg. Jeg har ikke engang termin sist. Det er ille og irriterende..

Skrevet

Oi.. For femten dager siden? Du må bli satt i gang snart vel?

Jeg begynner snart på min sjette dag på overtid, og er drittlei. Alle andre har fått.. Jaja.. min tid må komme snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...