Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Var å snakket med bokontoret idag, der de fortalte meg at jeg bare kunne se langt etter kommunebolig. og alt de kunne gi meg i bostøtte var 1800kr . jeg har minste utbetaling, og 10.000 kr i leie.. Dette er helt sykt. . Det er ingen leiligheter til lavere priser , som er noe greit å bo i! men han sa også at 1800 var det meste man kunne få? noen andre som får mer en dette?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 kommunalbolig er ofte ikke så veldig gunstige og bo i med barn. du kan klage på vetaket hans. vet om folk som får 2500 i bostøtte men jeg tror det er forsjellig fra kommune til kommune. ellers er jo sosialen et sted å gå om ting ikke går runt
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 ja har også hørt det, tilogmed folk som får 3500. så skjønner ikke dette :/ skal ikke være noe forskjell fra kommunene..
prinsessetamtam Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 jeg bor i Oslo, har husleie på 7900,- og får 3500,- i bostøtte. Tydeligvis veldig forskjellig fra kommune til kommune det der... Ville nok forøvrig ikke bodd i kommunal bolig med barn. Men da uttaler jeg meg på grunnlag av hvordan de kommunale boligene her i Oslo sentrumsområdene er....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 men søkte du bare til vanlig bostøtte da? syns det er vannvittig at den skal være så lav. men ringte en annen kommune og for å høre der, og var vist likt!
prinsessetamtam Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 vanlig bostøtte til leie-leilighet ja, over 40 kvm, og på bakgrunn av at jeg er alene-forsørger.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Tusen takk for svarene.. men da prøver jeg bare å søke å se hva jeg får da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå