Gå til innhold

Hjelp meg! Please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brun utflod i trusa! (unnskyld) Hva er dette`? Mister jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være en festeblødning, som ikke er farlig...

Lykke til

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt dette hele tiden, er 10+4 nå, og alt er bra (håper jeg:) ).

Sluttet forrige uke, og har ikke hatt noe siden, men hadde altså helt fra uke 4 frem til uke 9. Noen ganger var det bittelitt friskt blod også.

Så, det trenger ikke være et tegn på noe kjipt :)

Skrevet

Jeg har hatt 6 svak pos tester å 2 ikke gravid... Hatt en blødning..usikker om jeg er gravid

Skrevet

Jeg er 7 uker etter terminutregningene. Når får man festeblødning?

Tusen takk for svar. Er kjemperedd at etter så lenge som vi har prøvd. så skal jeg miste!

Skrevet

Det er nok ikke festeblødning, for det er visstnok det man kan få når egget fester seg.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg, ihvertfall ikke så lenge det ikke er vondt.

Skjønt, jeg vet hvor vanskelig det er å la være, jeg var nervevrak i 5 uker, og er fortsatt ikke helt rolig, selv om det har gitt seg nå.

Er du veldig bekymret, synes jeg du skal ringe legen imorgen, og be om tidlig UL. Det er ikke noe moro å gå rundt og være redd!

Skrevet

Hei!

Er nok ikke festeblødning så seint.

Er 7+4, og har hatt småblødninger i helgen, litt brunt, litt friskt, men veldig lite. Var til legen i dag som sa enten går det bra eller så blir det abort, ingenting man kan gjøre til eller fra, bare vente og se. Tok hcg for å følge med om stigende eller synkende..Og så blei jeg sykemeldt, skal jobbe nattevakter nå, og det mente han var belastning for kroppen. Du må hvertfall ha lykke til, håper det ordner seg for deg. Jeg er nok ganske avslappet i forhold til dette, siden jeg har 2 små fra før..

Skrevet

Tusen takk for alle råd. Jeg har time til legen på onsdagen for noe annet, så jeg skal spørre han da. Jeg har en fra før. Men vi prøvde så lenge denne gangen for at det klaffet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...