♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har en 5,5 år gammel sønn som hoster og hoster. Vi har vært på legevakta og fikk noe som heter Betapred. Noen som har erfaring med det? Prøvde å søke litt men fant ikke ut noe særlig!
godiva med 3 gull Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Begge mine jenter har og har hatt krupp. Betapred er et "steroide" preparat som jeg har fått til begge mine når de har vært dårlige. Har gitt 1,5 tablett, og anfallet har vært over inne kort tid. (halv time max) Min venninne har fått det samme til sin sønn med astma. Jeg bruker det når barna blir dårlige i pusten og hoster VELDIG.(kun brukt om natten) Har ikke hatt noen bivirkninger av dem. Men man skal såklart ikke gi det mer enn absolutt nødvendig. Som med all annen medisin.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk beskjed om å ta 12 nå i kveld og 12 i morgen! Og når du da sier 1,5 så blir jeg litt mistenksom... 12 er jo da mye. og det ville ta 4-5 timer før de funket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå