ALIICE Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 De på graviditet altså Noen som har fått ømme pupper bare 4 dager etter (eventuell) befruktning? Bruker aldri å ha ømme pupper mellom el og mens..... Så var det på an igjen med symptom jakta.... Here we go!
Globox Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg tror det er mulig å kjenne symptomer ganske tidlig, selv om det i teorien ikke skal være mulig før egget har festet seg. Hadde en kjemisk graviditet sist mnd, og jeg kjente definitivt at noe hadde skjedd et par-tre dager etter el. Kan ikke helt forklare hva det var jeg kjente, litt svaaake mensmurringer, ekstra ømme pupper (har det alltid mellom el og ikm men dette var sterkere enn normalt) og pms-symptomene ble sterkere enn normalt i dagene før ikm. Jeg har veldig regelmessig syklus på 28 dager og de samme pms symptomene på de samme dagene hver mnd, så jeg ser vel etter symptomer som normalt ikke er der eller som avviker fra det normale. Kvinnelig innstinkt kanskje? Lykke til med symptomjakta =) Når er ikm?
ALIICE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Ikm er ca 2. okober. Har som sagt aldri ømme pupper, men det var de da jeg våkna i morges! Takk for raskt og innholdsrikt svar:)
*Smiley* Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg har hatt masse mens murringer i over en uke.Har hatt kvalme som har kommet og gått.Hadde ikm igår.Tok test i dag etter å ha vært konstant kvalm i 3 dager i strekk og den var positiv!!!Den var negativ 2 dager før ikm. Har ikke hatt ømme bryster i det hele tatt. Men veldig tidlig kvalme har jeg fått.
ALIICE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Gratulerer så mye ønsker seg en til:) Ønsker meg også en til, har en på 3,5 fra før av. Det eneste symptomet jeg hadde da jeg var gravid med han var ømme pupper, men husker ikke når de begynte å bli det (men de var ihvertfall knallømme på ikm dagen). Vet det er litt vel tidlig å kjenne symptomer allerede nå, men du vet........ Huff....
*Smiley* Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Skjønner godt at man vil kjenne symptomer.Har akkurat vært der selv. Jeg begynte å merke ting ca 1 uke etter eggløsning , men har hele tiden tenkt at mensen kommer.Tør jo aldri å håpe for mye . Men så kom den jo ikke:) Håper det klaffer for deg !! Hilsen Ønsker seg en til. Har endret nicket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå