Gå til innhold

var på legevakten en tur i natt


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Ikke noe alvorlig, men fikk så veldig hjerteklapp og ujevn hjerterytme som aldri ga seg. Holdt på i nesten en time før jeg ringte. Og med en liten en i magen og en mamma med medfødt hjerteproblem blir man litt redd da. (fant det ikke ut før hun var over 40 år).

 

Men da jeg kom dit var det over og alle prøver viste at alt var i orden, skulle komme med en gang om det skulle komme igjen, men så ikke ut til å være noe galt heldigvis.

 

I dag har det vært planleggingsdag i barnehagen og AL sov til halv ti, så det var godt å få sovet lenge.

 

Legen mente det kom av stress og for hard jobbing, så spørs om jeg må høre med legen min om ev. å jobbe litt mindre framover.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du altså!!!! Du må ikke skremme oss sånn! Kjente jeg fikk hjerteklapp selv da jeg leste overskriften. Nå må du stresse ned og fokusere på deg. Ikke noe vits å slite seg ut FØR man blir tobarnsmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok snakke med legen snart. Får vente til neste uke. Så rolig denne uken og så går det så greit. Er egentlig i kjempeform, og når vesla er så blid og fornøyd er det helt topp.

 

Er ikke noe flink til å gi ansvaret over til andre, men men...

 

Var på fjellet i helga, det var så gøy¨m, andre helga vi drar en tur og går en liten tur g koser oss. Vesla setter kjempestor pris på det. Og blåbær smakte visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...