Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Odin er tåpelig navn eller? Hvorfor Odin er ungen din norønsk eller hahah
KaMa Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Skal du være hånlig og ekkel så er det en fordel å gjøre det på en forståelig måte. Men det passer jo godt sammen å være en nedrig liten klyse, med behov for å rakke ned der du kommer til, og å være elendig på å bruke det norske språk forståelig..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Heh, du er ikke overvettes opptatt nei?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 haha må le av deg Sønn min heter Odin ,og jeg er faktisk spansk og mann min norsk .Så da kan jeg nok ikke ha det navnet da huffa meg. Må nok døpe om babyn min .Har du ikke annet å gjøre ? du er på feil side gå inn på kranglesiden du.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Språknivå og refleksjonsnivå henger gjerne sammen, ja. Det så vi mange nydelige eksempler på i går kveld. Norsklæreren
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 jo lyst til å krangle med deg din kalkun fitte
tante grusom master of law Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 kalkunfitte er ett ord ikke to.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 .. ikke et enste innlegg uten at en dott må si kalkunfitte? du eier ikke mye fantasi og orginaltitet. Ingen som gidder å la seg provosere av sånt nå mere vettu....det er såååå brukt opp her inne...zzzzzzzzzzzzzznork.... finn på noe mere spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå