Lillesmil:D Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 lurte på en ting.... hva gjør man med mat på flyet?? jeg får vel ikke mat gjennom vet sikkerhetskontrollen?? eller hvordan funker det?? lille gullet mitt må jo få noe mat på flyet ....
Libido- Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 All barnemat/drikke er fritatt fra reglene, så det er bare å ta med =)
Kjukka Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Ja, barnemat, som mm, mme, middagsglass, grøt osv. osv. er fritatt fra disse reglene, men hver oppmerksom på at du må regne med å smake på det selv, om det ikke er i en forsegla pakning/glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå