Gå til innhold

Trenger råd! er så fortvilet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 19 som er gravid for første gang..Det var absolutt ikke planlagt, men jeg og BF har bestemt oss for å fullføre dette. Han er et år eldre enn meg så vi er begge veldig unge, men føler at vi kan klare dette. Nå er jeg snart 10 uker på vei og jeg har mistet helt lysten på samboeren min, både seksuelt og sosialt. Jeg blir irritert over alle slags småting han gjør som jeg før syns var søte og innimellom føler jeg at vi er bedre kamerater enn kjærester:/ I tillegg er han veldig irritabel og kjefter på meg en god del, mener at det er bare jeg som er fæl og klager hele tiden og han forstår ikke at akkurat nå trenger jeg tid til å tenke gjennom en del ting selvom jeg har snakket med ham om det mange ganger... Hjelp meg, aner ikke hva jeg skal gjøre:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..slik hadde jeg det også. Alt han gjorde irriterte meg og jeg mistet lysten på han. Til og med lukta av han klarte jeg ikke. Ble kvalm bare jeg hørte stemmen hannes. Vet ikke om deet har noe med hormoner å gjøre. I vårt tilfelle ble det slutt da jeg var 8 uker på vei ca. Jeg dro først hjem til mamma og var en uke uten han, og det var da jeg skjønte at jeg aldri kom til å ville være sammen med han. Det ble mye bedre etter at d ble slutt. Nå har jeg en kjempe nydelig sønn på 2 mnd. Men føler enda jeg blir dårlig av faren..men nå var jeg aldri så veldig forelsket i han først heller, hadde sikkert vært noe annet om jeg hadde vært det.

Du kan jo prøve å se det ann etter hvert som hormonene stabiliserer seg litt. Prøv å snakk med han og ta en pause fra hverandre noen dager eller mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...