anjaslilje Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 tok en CB i morges å den var positiv :) Hipp hurra! vi gleder oss! termin blir da 07.06 Klamre deg fast lille venn!
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 JA!!!!!!! gratulerer, jeg også tok CB-digital i dag.... aner ikke når termin er!! Ca begynnelsen av juni ja! Klamre deg fast hos meg også! Mistet i sa i juli.... Lykke til! Snakkes på Juni-klubben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå