fnat Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Flere som har dette?? har egentlig hatt det i flere mnd. kommer å går, ikke alltid like mye....
LadyBlackJack Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 har hatt utflod gjennom hele svangerskapet,men ikke gulaktig.. Er den slimte, kan det jo være en del av slimproppen??
fnat Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 nei er ikke slimete.. bare vanli utflod men lysgul på farge.. hm...
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jepp, til og fra, mer eller mindre sammenhengende i nesten hele svangerskapet.
temine Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Jepp, i lange tider. Av og til slimete og, virkelig herlig! Kjennes ut som om jeg har tisset på meg innimellom. SÅ MYE!!! Takker for at det finnes gode truseinnlegg. Mye herlig i ett svangerskap du:)
fnat Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 så da er dette helt normalt?? begynte å tenke meg redd for infeksjon osv. men har jo ingen kløe\ubehag i forbindelse med dette... Takker for svar håper jeg kan roe meg litt nå..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Kjenner meg igjen der. Varierer i mangde da, men er alltid litt. Har vært veldig plaga med mye utflod i svangerskapet.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Samme her. Spurte JM om det nå sist og hun sa det var ingenting å bekymre seg for. Vanlig med mer utflod i svangerskapet. Og nå mot slutten kunne det visst bli enda mere, systemet smøres sa hun Hehe-kunne gjerne vært foruten jeg altså, men om det har noe for seg så får det jo bare holde på Men takk og pris for gode truseinnlegg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå