Gå til innhold

Lager dere julekalender til 1-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt til det her, men nå begynner hun jo å skjønne konseptet med pakker da.

Storesøster får, men hun er en del eldre.

Blir 8 år i januar.

I desember er lillesøster 16 mnd.

Tenkte kanskje å kjøpe en eske med Duplo og dele den opp i småpakker. Noen bedre forslag?

Sjokolade o.l. får hun ikke enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager for første gang til poden i år jeg, da er han 2 år og 3 mnd ca.

Duplo skjønner hun kanskje litt lite av. Men hva med å kjøpe en sånn pose med plastikk dyr ( bondegårdsdyr, jungeldyr el), og så ha en og en i hver pakke. Eventuelt spe på med rosiner i noen pakker dersom hun får det.

Så blir det noe hun skjønner noe av med en gang. Ikke noe spennende for ei som er så lita og pakke opp bare ett par deler som skal settes sammen senere. Det hadde i hvertfall ikke poden her i huset skjønt noe av.

Skrevet

Hun er veldig glad i Duplo, fikk litt til bursdagen sin i august.

Det er Duplo det går i om dagen, bygger og bygger.

Men kanskje kjipt om det bare er en kloss hun pakker opp liksom. Hehe.

Vi får se, mulig jeg bare henger opp storesøster sin på rommet hennes, og ikke lager til lillesøster før neste år igjen.

Skrevet

Jeg lade til storebror i fjor. Da var han ca 20 mnd. Han fikk duplopakke i smådeler. Synes også det var litt kjipt å pakke inn noen få klosser i en pakke, men hans syntes det var helt topp. :o) Det finnes jo noen med dyr f.eks. Da får du mange fine pakker, og det blir ikke så dyrt heller.

Hva med maleskrin der du kan ta ut fargene og gi en og en. Og så en pensel i egen pakke. Hvis det er noe hun liker godt, så kanskje du kan finne noen bilder av det?

Vår er fryktelig glad i traktorer, av alle ting. Han blir helt i hundre av en brosjyre eller en plakat - slikt som er gratis på Felleskjøpet. hehe..billig i drift.

Eller et puslespill med store brikker, delt opp. Kanskje ikke en og en, men tre og tre. Siden hun liker duplo, liker hun kanskje puslespill også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...