LadyBlackJack Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Dumme meg fikk skikkelig kick på tyrkisk pepper og hev innpå 1/2 pose.Nå brenner halsen og magen min opp!! (halsbrann) Har ikke vært nevneverdig plaget med dette i svangerskapet,så vet ikke helt hva som er bra å gjøre. Noe vidundermiddel som kan få denne fæææle følelsen til å forsvinne,eller må det bare gå ut av systemet?? HJEEEELP! Fy faen,all medfølelse til dere som virkelig sliter med dette! Alle tips mottas med STOR takk!!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Åååå, det er jo sååå evig godt med tyrkisk pepper da :D Mitt tips til deg er å drikke kald Ekstra Lettmelk Er jo ikke sikkert det funker for deg, men her er det det eneste som funker... Bananer er iallefall totalt oppskrytt for min del, blir jo bare kvalm av det..ehhe.. God bedring
mammanov08 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Det som hjelper meg er en pinupis, dvs vanilje fløte is:)
LadyBlackJack Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 takk for tips,sitter her med et halvliterglass med ekstra lett melk og håper d blir bedre. Isen spiste jeg opp i går. haha Evig gomlesyk,finnes ikke bunn i meg.:S
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Ikke plaget med det selv men har lest at det skal hjelpe å spise mandler eller havregryn - det du liker best av dem : ) Skulle tygges godt før svelges.
trillersnart Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Lovehearts! Funker veldig bra. Bedre enn melk for det gjør det egentlig bare verre på sikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå