Gå til innhold

Mom2two - krisekakehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frukt og gelekaken din... -jeg var litt ivrig. Geleen var kald, men hadde ikke begynt å stivne da jeg blandet.. Dermed rant det jo ut av springformen...!! Nå er det står det i bollen.. men kan det stivne sammen der litt før jeg heller over i form? Eller er den bare ødelagt nå?

Dumme dumme meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at det bare skiller seg og klumper seg *gråter*

Dritt altså..!

Skrevet

jeg lagde den kaken og den rant litt ut av formen, men det stoppet raskt. men det gjør sikkert ikke noe at den stivner litt i bollen først.

fortell meg hva din smaker, min smakte dritt. men jeg tok opp i annen frukt så jeg tror det ble litt kræsj

Skrevet

Hmm... men skilte det seg da? Lurer på om det var en super kjempe tabbe og ikke vente til geleen begynte å stivne... :o( Den står i kjøleskapet ennå, men ser at det klumper.. :o(

Skrevet

nei den skilte seg ikke. hm.. klumper.. :-(

Skrevet

Det er garantert fordi jeg ikke ventet på at den begynte å stivne... hang meg opp i kaldt, ikke begynne å stivne.. jaja.. Vi klarer oss nok uten fruktkake, Får finne en annen anledning å prøve den på.

Hva hadde du oppi da, siden den ikke ble noe god?

Skrevet

jeg tok oppi hermitiserte pærer og hermitiserte fersken, og druer og banan. også vannmelon.

det var ingen hitt, men ble en dyr kake... hehe

Skrevet

Med jordbærgele? Hmm.. Det skulle jo ha blit godt det hørtes det ut som (bortsett fra vannmelonen, den kræsjet kanskje?!). Rart.. Da kan jeg bare tenke at kaka egentlig ikke er noe god så slipper jeg å bli lei meg for at den ble herpa :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...