LadyBlackJack Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Dumme meg fikk skikkelig kick på tyrkisk pepper og hev innpå 1/2 pose.Nå brenner halsen og magen min opp!! (halsbrann) Har ikke vært nevneverdig plaget med dette i svangerskapet,så vet ikke helt hva som er bra å gjøre. Noe vidundermiddel som kan få denne fæææle følelsen til å forsvinne,eller må det bare gå ut av systemet?? HJEEEELP! Fy faen,all medfølelse til dere som virkelig sliter med dette! Alle tips mottas med STOR takk!!
LadyBlackJack Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2008 oi,dette ble postet på feil plass ja.
You can call me Dårris Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Dette husker jeg Ja!!! Sjokomelk lindrer, og loveharts hjelper faktisk... Ikke så veldig lenge da, men litt hvertfall.
AndreVonDrei Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 En t-skje natron i et halvt glass vann, rør skikkelig og gurgle hele nedpå i en svelg. En kjempe-rap senere er du like fin :-)
LadyBlackJack Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Hev innpå en halvliter ekstra lett melk etter tips fra en annen,og det hjalp. Ingen mere tyrkisk pepper på en stund,nei.:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå