Gå til innhold

NAV overrasker stadig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske vant med å måtte finne ut av ting selv, ringe hit og dit etc..

For et års tid siden fikk jeg brev fra NAV om ting jeg hadde krav på slik at jeg kunne søke.. Overrasket meg veldig, for jeg er ikke vant med at de ordner med sånne ting;) hehe

I dag ringte jeg NAV, ble satt over til riktig person og pratet med henne. Jeg skadet ryggen min på skolen før jul, og har fått vedtak (?) på at det er en yrkesskade eller hva det heter. Dermed kan jeg også gå til fysioterapeut å muligens få dekket en del, om ikke alt. Og det var det samtalen dreide seg om.

Ringte for å høre om jeg bare kunne finne en fysioterapeut eller om det var spesielle de "brukte". Fikk svar at de måtte ha drifttilskudd eller noe sånt, men hun visste ikke hvilke her i området som hadde det. Greit nok.

Jeg legger på og fortsette med mitt, og etter 5-10 min ringer det. Det er dama på NAV som bare vil fortelle hvilke fysioterapeuter jeg kan bruke, sånn at jeg slapp å lete selv..

Ble så overrasket jeg, så visste nesten ike hva jeg skulle si :) hehe

De overrasker stadig ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at det er enten eller med Nav, slik er min erfaring. Veldig store lokale forskjeller også. Nav i Rauma var toppers. De var blide, hyggelige og på toppen kjappe å fatte vedtak.

Nav her i Kristiansund...vel...har både og opplevelser, er enten svært hyggelige hjelpsomme folk, eller "hestkuker og hespetre" som oppfører seg som de betaler utav ega lomme, eller som ikke opplyser om hva man faktisk KAn søke om og kansje kan ha rett på.

Det er så mye forskjellig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...