overkill Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Bur i sameige med ein liten leikeplass i eine enden av rekka. På denne enden av rekka bur det ei dame som ikkje er spes. begeistra for ungar. Ho parkerar foran sandkassa og blokkerer ofte heilt tilkomsten til leikeplassen. Ho har fått beskjed fleire gonger om kor parkeringsplassane i sameige er lokalisert, men vel å ikkje innrette seg etter dette. No sist sa ho rett ut at ho parkerte der ho gjer for å halde ungane lengst mogleg unna eige inngangsparti (ho visste utmerka godt at området var regulert for leikeplass då ho kjøpte). Kva gjer ein med sånne? Alle naboane har fortalt ho i klartekst kva vi syns om oppførselen hennar. Kva gjer vi? Eg irriterer meg snart forderva.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Anmeld drittkjerringa. Eller samle sammen ALLE barna i nabolaget og ha store selskap på lekeplassen HVER HELG bare for å plage henne. Kanskje hun selger?
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Sender treåringen på bilverkstedbesøk, deler ut verktøyssett, lukker øya og sender ungen på lekeplassen.
overkill Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 Bilen som ho parkerer der er eit vrak som ho let vere å sende på skrapen kun for å bruke den som "skjold" mot ungane. Den anstendige bilen står i garasja. Fleire forslag?
overkill Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Det var ingen dum ide. Fest på leikeplassen søndag morgon klokka åtte.
trillemamma Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Undersøk muligheten for å få bilen tauet.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hun parkerer på fellesområde? Da kan vel sameie sette opp skilt om parkering forbudt og at feilparkerte biler blir tauet for eiers regning. Derretter kan dere bare få bilen tauet.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Hvis det ikke bare var et vrak av en bil hadde jeg begynt med sabotasje, som å slippe luften ut av dekkene etc. Ikke noe ødeleggende, men harmløst irriterende.
Pappalille Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Synes anonym 18:31 sitt forslag var bra jeg =)
overkill Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 Skilt var ikkje dumt. Dersom vi set eit skilt ca midt på vil det ikkje eingong vere plass til å parkere. Men, kor i alle dagar får ei tak i skilt? Er vel ikkje heilt lett å montere heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå