Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Med oppskrift om du orker å skrive ned Eller bare forslag..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Åh, på denne tiden, med nye grønnsaker, så synes jeg det beste er grønnsakssuppe, eller grønnsakslapskaus Da bruker jeg: Gulrøtter, kålrot, poteter, persillerot, purreløk, og evt litt storfekjøtt, og litt suppebuljong ) Lager i den største gryta vi har, med suppe, og så har vi til lapskaus dagen etter, og middagsglass til å fryse ned, til småtrolla Jeg er veldig glad i vanlig husmannskost, og her går det mye i: *Stekt seibiff, med kokte poteter, gulrøtter, smeltet eggesmør, og rømme. *Kjøttkaker i brun saus, med poteter, gulrøtter, brokkoli, og kålstuing. *Stekte nakkekotelette, poteter, gulrot, blomkål, tyttebærsylt og brun saus. *Frikasèboller (i boks) i saus, poteter, og gulrøtter. *Fiskeboller i hvit saus, poteter, gulrøtter, og baconstrø. *Fiskesuppe (den der i frysedisken - den er goo *Hjemmelaget fiskegrateng. *Strimlet svinekjøtt, marinenert i allroundmarinade, eller hvitløkmarinade, kokt ris, og stekte grønnsaker. Ellers i helgene bruker vi mye: *Nachos *Brennende kjærlighet *Hjemmelaget pizza *Hjemmelaget lasagne *Kyllinggryte *Kyllingfilet med stekte poteter, og fylt champignon *Nakkekoteletter, stekt, og lagt i form, med fløte, med ananas på, og revet ost, servert med ris, sallat, og ferskt loff. *Ovsstekt pannekake, fylt med tacokjøttdeig, blandet med fløte, paprika, champignon, løk, og stekt bacon Ja, det var litt forslag Hvis du ønsker noen oppskrifter, får du heller spørre ;o)
Candy girrrl Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Fajita i ovnen. Stek kyllingstrimler, rød paprika, rød løk og sopp. Strø over fajitaskrydder. Legg i grove wraps, rull igjen og fest med coctailpinne. Strø ost over og stek til osten er smeltet. Serveres med salat, salsa og rømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå