Sommer88 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, men har akkurat kommet meg over EL og håper da at vi nå endelig har klart å bli gravide. hatt litt stikninger i magen de siste dagene? noen som vet hva dette kan være for noe? Å når er det man kan ta test når man har uregelmessig mens?? Jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge:) hehe
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hvis du vet når eggløsningen har vært, så kan man teste ca 14 dager etter det Noen får positiv tester et par dager før de forventer mens. Det står vel på pakningsvedlegget at man kan teste fra 3 dager før man forventer mens (som da skal være ca 14 dager etter eggløsningen) Lykke til!
Sommer88 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Tusen tusen takk for raskt og flott svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå