Gå til innhold

MOLLUSKER! Noen tips for å få de bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har ca 40 stk,de fleste er i ansiktet. Har hatt de i snart 1 år,noen nye kommer og noen forsvinner. Men han blir ikke kvitt de. Plager han ikke,men ser ikke så fint ut akkurat. Får endel kommentarer på skolen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

vi har prøvd ei salve som heter M E, medisinsk salve, den selges på helsekostbutikk. Vi er fornøyd med den! Liten hvit tube, med grønn skrift, den koster rundt 200 kroner.

Lykke til!

Skrevet

Ja kjenner til de, utrolig plagsomt. Har du prøvd en salve som heter aselli? Jenta mi var og veldig plaget, jeg klemte de forsiktig, fikk ut alt som var inni, ikke herlig men det gikk, smørte på med aselli og tok plaster på.

Skrevet

Kjøpte en salve/krem på apoteket som heter Brulidine. Smurte pået par ganger om dagen. Og alle molluskene forsvant etter 2 uker.

Skrevet

Leste i Foreldre og barn at Inotyol var effektivt, men har ikke prøvd det selv. Det er den tykke, lysbrune zinksalva en kjøper på apoteket. Mine eldste hadde masse mollusker, heldigvis ikke i ansiktet. Eldstemann har små arr i huden etter dem. Vet iallefall at de blir borte etter en tid. Vi hadde dem i over ett år. Det er jo en ufarlig virus i huden, men selvfølgelig ikke så pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...