Gå til innhold

Sex hver eller annenhver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt i tvil om akkurat dette! Alle sier forskjellig virker det som.. Så èn gang for alle: Hvordan er dette egentlig, annenhver eller hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen tar ingen sjanser vi gjør det hver dag 2-3 ganger for dagen.Samtidig som vi går på advokado,nøtter og sardiner kur,hehe.

Skrevet

Det er jo ulike meninger om dette, derfor folk sier ulike ting.

Vi satser på annenhver dag. Vi orker ikke mer i en hektisk hverdag altså.

Skrevet

heisann

Jeg har lest at å ha sex annenhver dag har mest for seg :-)

Da får man spart opp litt ekstra "skyts" hehe, blir ikke like mye om man har sex oftere ;-)

Lykke til

Skrevet

Oisann! Flere ganger for dag tror jeg rett og slett ikke jeg orker i en ellers travel hverdag :P

Men da satser vi på annenhver, så får vi bare se :-)

Skrevet

Leste nettopp en ny artikkel et eller annet sted, om at det med å "spare opp svømmere" ved å ikke ha sex hver dag, ikke har noenting for seg - det lages visst mengder med svømmere konstant - så ingenting i veien for å kjøre på ;-p

Her prøver vi hver dag rundt EL. Bare 1. pp foreløpig, men krysser fingrene! Tok bare 2 pp sist, så prøver å være tålmodig, men ikke lett, gitt.. hehe.

Skrevet

Vi tar og annenhver dag. Sædcellene overlever jo 2-3 dager i livmora og egget et par dager ihvertfall, så da burde sex annenhver dag holde.

Men nå er vi bare i 2pp, så har ikke begynt å "stresse" så veldig enda.

Skrevet

Stort sett hver dag. I el "uka" blir det hver dag, kansje flere. Men resten av ukene varierer det litt.

Skrevet

her satser vi på annenhver dag:) gjort siden dag 7 etter start på mens. er nå på dag 18:) litt kluss med syklus sist mnd pga forsinket mens. så tar ut denne uka og for å være sikker he he:) kan jo hede det går 4 uker igjen nå, men redd syklusen ble en uke lenger siden mens kom en uke for sent forrige mnd:) men mannen er glad for at det ble en uke lenger han he he:)

Skrevet

hehe ja, mannfolka klager nok ikke så mye rundt el tidene hehe

Skrevet

he he nei:) litt pliktsex blir det jo innemellom men mp man så må man:) litt stressa er jeg og over å bli gravid så passer på at det ikke går lenger ann en dag uten sex hi hi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...