Clemencia Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg er litt i tvil om akkurat dette! Alle sier forskjellig virker det som.. Så èn gang for alle: Hvordan er dette egentlig, annenhver eller hver dag?
pusejenta2 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg og mannen tar ingen sjanser vi gjør det hver dag 2-3 ganger for dagen.Samtidig som vi går på advokado,nøtter og sardiner kur,hehe.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Det er jo ulike meninger om dette, derfor folk sier ulike ting. Vi satser på annenhver dag. Vi orker ikke mer i en hektisk hverdag altså.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 heisann Jeg har lest at å ha sex annenhver dag har mest for seg :-) Da får man spart opp litt ekstra "skyts" hehe, blir ikke like mye om man har sex oftere ;-) Lykke til
Clemencia Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Oisann! Flere ganger for dag tror jeg rett og slett ikke jeg orker i en ellers travel hverdag Men da satser vi på annenhver, så får vi bare se :-)
Én til Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Leste nettopp en ny artikkel et eller annet sted, om at det med å "spare opp svømmere" ved å ikke ha sex hver dag, ikke har noenting for seg - det lages visst mengder med svømmere konstant - så ingenting i veien for å kjøre på ;-p Her prøver vi hver dag rundt EL. Bare 1. pp foreløpig, men krysser fingrene! Tok bare 2 pp sist, så prøver å være tålmodig, men ikke lett, gitt.. hehe.
Dilldall Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Vi tar og annenhver dag. Sædcellene overlever jo 2-3 dager i livmora og egget et par dager ihvertfall, så da burde sex annenhver dag holde. Men nå er vi bare i 2pp, så har ikke begynt å "stresse" så veldig enda.
maimora Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Stort sett hver dag. I el "uka" blir det hver dag, kansje flere. Men resten av ukene varierer det litt.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 her satser vi på annenhver dag:) gjort siden dag 7 etter start på mens. er nå på dag 18:) litt kluss med syklus sist mnd pga forsinket mens. så tar ut denne uka og for å være sikker he he:) kan jo hede det går 4 uker igjen nå, men redd syklusen ble en uke lenger siden mens kom en uke for sent forrige mnd:) men mannen er glad for at det ble en uke lenger han he he:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 hehe ja, mannfolka klager nok ikke så mye rundt el tidene hehe
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 he he nei:) litt pliktsex blir det jo innemellom men mp man så må man:) litt stressa er jeg og over å bli gravid så passer på at det ikke går lenger ann en dag uten sex hi hi:)
**micke** Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 hver dag rundt el... her er også en informativ side fra FF: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Intercourse-Timing-and-Frequency.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå