Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 I min første tråd her inne på dinbaby så trodde jeg enkelte skrev ypper som at jeg ypper med noen, men å ha lest noen tråder nå så ser jeg at det er en forveksling av meg og et annet nick, noen som tydelig har et nick som yppert....? Kan noen forklare meg om hvorfor jeg blir koblet sammens med et annet nick når jeg faktisk registrerte meg for litt siden og skrev min første tråd i dag? Uansett så har jeg et ønske å bli koblet opp i mot mitt eget nick og ikke andre.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Syns det virker merkelig å registrere seg og det første innlegget man skriver på et babynettsted handler om utroskap og sånn. Husker når jeg registrerte meg her, det var først og fremst for info og for å diskutere ting som har med graviditet/barn å gjøre. Etterhvert fant jeg ut at det finnes forum som dette og som det diskuteres mange ting på. Kanskje litt rart at det kom et slikt innlegg fra deg som førsteinnlegg, men for all del! Kan også være det er noen som syns du har samme skrivestil som en viss tidligere bruker her. Er du gravid eller har du barn da?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hehehe, og da må alle være som deg da eller??
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 Så for deg så ville det ha vært mer tilfredstillende at jeg spurte om noe som omhandler baby? At jeg ikke sitter å lager tråder om baby eller barneutstyr trenger da ikke bety jeg er en annen eller ikke har barn? Utroskap omhandler barn, mange barn som blir til pga utroskap og utroskap kan være grunnleggende for et ødelagt hjem. Mener du at jeg må svare deg på om jeg er gravid eller har barn for da står jeg til rette at jeg ikke er en eller annen annen som er her inne? Jeg annser tonen din som frekk og måten du spør på er som en slags kommando så da tenker jeg vi venter med den biten til jeg selv ønsker å fortelle om evt mine/mitt barn/graviditet(er), om jeg i heletatt er stand til å få barn. Og hvorfor skal jeg stå til rette for deg som er anonym forresten?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Dine GRAVIDITETER? Hvorfor har du da opplyst på profilen din (som også er knyttet til nadre nick) at du er MANN? Du virker MYTOMAN!
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Hva betyr det som står der? Er det viktig for deg?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Du skriver som om du skulle vært yppert. Betyr egentlig lite om du er det eller ei. Like meningsløst å lese det du lirer av deg som det yppert presterte.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Yppert skrev mange bedritne innlegg har inne. Dine minner om hans. Ikke mye å være stolt av.
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 Om du har et så trangt hode at du ikke har plass til flere bedritne enn kun en annen persom på en nettside er da egentlig ditt problem?
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 Denne vedkommende må jo ha klart å være ganske så betydelig for dere siden jeg ser enkelte her har opp til flere ganger annklaget andre nick å være yppert.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 yppert er og var en ubetydelig liten dritt, men han var tydeligvis stor i egne øyne...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 syns da ikke sexpotts innlegg minner mye om ham nei.. har ikke sett ordet kalkunfitte blitt nevnt en eneste gang^^
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 HI, du er så søt når du spiller dum.
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2008 Kalkun...HVA og i hvilken forbindelse? Litt kaffe ut av nesa her men ellers alt ok.
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. september 2008 Enkelte blir bare dum når de prøver å være søt. Så takk
Gjest Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 hehehe.. nei ypperten (dr yppert) var en mann her inne som skrev en hel haug med mindre sjarmerende innlegg. Ordet kalkunfitte ble nesten nevnt i de fleste og i nesten alle forbindelser..
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. september 2008 Tørr jeg spørre om diagnosen ticks har vært tatt opp her?
Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. september 2008 Alt er mulig. I hode/tankemønsteret samtidig som fingertuppene.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå