Gå til innhold

takker fint for meg!! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det min tur til å hoppe videre til 3.trimester.

Det er som mange andre før meg har sagt, 2.trimester er et langt trimester. Men nå er det altså klart for siste etappe. Om ikke lenge er jeg trebarnsmor.

 

Ønsker dere alle lykke til videre på ferden, så sees vi kanskje på 3.trimester etterhvert.

 

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis Martine...

Gleder meg til å hoppe over jeg å, men må nok vente en god stund til ja.

 

Lykke til videre :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med fullgått 2.trimester :o) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester. Kommer etter om 3+5

Blir 3 barnsmor jeg og.....nesten samtidig som deg....blir satt igang 3 uker før tiden, ca 19 des.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...