Moderator. Hannah Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hva er rett? Hvis du som person kjenner et par godt. Det viser seg at den ene parten er utro. Hva gjør du? Tier pga angrende partner, eller forteller det? Jeg kjenner ei som er utro, men føler det rett å ikke fortelle noe til mannen.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 det er faktisk et dilemma.. på den ene siden så tenker en at en utenforstående ikke har noe med det å gjøre. men på den anna side så kan det jo være at den personen som ble gått bak ryggen på ville at du skulle si det.. av en eller anna grunn så pleier jeg å snakke med mine venner om det som har kjæreste. om de ville få vite det eller ikke.. ikke lett for deg dette. det forstår jeg..du vil ikke prate med henne først da?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Ta det opp med den som er utro. Si hva du vet og hva du syns. Du kan kanskje si at dersom dette ikke tar slutt, så vil du kanskje fortelle det.. Ikke si det direkte til den som sitter uvitende. Det er den utro sitt ansvar, ikke ditt egetlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå