Gå til innhold

April: Aprilbaby...igjen


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Har nå vært på første kontroll og foreløpig termin er satt til 24.4...

blir spennende å se hva ultralyd sier. Vurderer en privat før den opprinnelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

April er jo en så fin mnd å få unger i da ;o) Og så har du vel tøy som passer til alle årstider da også - det er ikek dumt. Såpass close terminen min også at jeg regner med jeg kan bruke dressene og sånn som planlagt og det er jo ikke feil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo greit slik. Vet dere kjønnet på babyen? Vet bare at det meste av tøyet vi har er veldig gutt-gutt. Det er jo nesten ikke mulig å få tak i unisex klær over str 56. Har ei venninde som lette livet av seg etter unisex tøy til sin første gutt siden de visste de ville ha ett barn til. Hun klarte det faktisk ganske bra, men ble en del dyre klær da. 15 mnd etter først gutt kom neste gutt :-) Med termin 18 dager unna bursdagen til Lille er det gode muligheter for at vi har tøy- hvis det blir en gutt til. Hvilket jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet ikke ennå og jeg er supersplittet i magefølelsen, hehe. Men får forhåpentligvis vite allerede (eller allerede - haha - har jo venta på den dagen i mndsvis) i morra! 0750 er det tid for ordinær ul og jeg er da 19+1. Har kjøpt unisex yttertøy, men innertøyet til baby er ganske jentete. Nå bruker hun mer guttetøy (dongribukser, tskjorter med biler på (de retro fra kappahl) osv). Og så har jeg slekt-og-venner med gutter, så skamdyrt å få blå baby tror jeg ikke det blir :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj...så spennende. Tror det blir gutt på deg, jeg. Du får stikke innom i morgen og avegge rapport - så får vi se hvor klarsynt jeg er *fniser* (er jo ca 50 % sjanse for å treffe rett her) Lykke til i morgen da!! Gleder meg til det er min tur.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...