Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk ikke sex under svangerskapet, han fikk det ikke til... Han mente det ble feil og ekkelt...(alt bra før graviditeten) Nå er ungen ut..å ingen kos nå heller... Jeg har hintet med alt..tilogmed tatt en prat om at vi må ta opp sexlivet...men han svarer ja å gjør ingenting!!!!!!!!!!!!! Hva faan skal jeg gjøre da...? Han vet jeg trenger stimuli og at forholde ryker hvis ikke dette blir bra..men gjør han noe?NEI. Møtte en gammel flamme hær om dagen å det fikk meg til å tenke skummle tanker...Blir så frustret! Er forholde bare helt ferdig... Noen som har noen gode råd???????
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei... Opplevd mye av det samme selv, men bare i en noe mindre grad en deg. Han prøver seg aldri på meg, og avviser meg konsekvent dersom jeg prøver meg på han. Med 1-3 ukers mellomrom spør han i det han kommer ut av dusjen om jeg vil ha sex, da må jeg svare ja og komme med en gang, ellers kan det gå 1-3 uker til neste gang. (Om jeg svarer ja, men bare vent 5min skal henge opp tøyet ferdig først e.l. så er sjansen gått fra meg.) Vi hadde svært lite sex i forrige svangerskap, ingenting siste 2mnd, og det går den samme veien i dette svangerskap, men det er jo noe vi bare må akseptere, at noen mister lysten under svangerskapet.... Jeg har prøvd "alt", ingenting hjelper. Det eneste som sørger for at dette ikke utvikler seg og blir enda værre, noe jeg godt merker det ellers ville gjort, er en stadig påminnelse om at uten sex har vi ikke et egentlig forhold, og at jeg av og til minner han på alvoret i dette. Han tar på meg sensuellt/seksuellt ca 4-5 ganger i året utenom sex. Med andre ord, har jeg ikke akkiurat noen følelse av at han syns jeg er skikkelig hot og tenner på meg..... Mitt tips, be om samtale på familievernkontoret e.l. og få servert han alvoret i situasjonen midt i fleisen. Dersom dette ikke hjelper har du i følge meg to alternativer igjen: akseptere situasjonen(ordne deg selv på egen hånd eller skaffe elsker), eller gå fra han. Ikke veldig oppløftende, men helt ærlig(om min mening da)... Føler med deg, og ønsker deg riktig lykke til, og at alt ordner seg til beste, på den ene eller den andre måten..!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Fortsettelse: PS: selv overlever jeg på at jeg jo får NOE sex og at denne er god, og at jeg vet at jeg ikke skal dele resten av midt liv med denne mannen(bare nå i småbarnsperioden da han er en fantastisk far og familiemann, tross i at han er en elendig kjæreste), og at jeg altså akter å finne meg en mann senere i livet som faktisk ELSKER meg, tenner på meg, og tør å vise det!!! Gleder meg jaggu til det...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Det der var jammen tøft sagt, og en oppfriskende vending på ting. Man har jo for svarten bare ett liv, og får ingen medalje av å gå å dilte sammen med en fyr som kun tolererer deg, ikke begjærer, elsker osv. Tvert imot så risikerer man å ende opp som en inntørka og bitter gammel heks som har blitt frarøvet de mer saftige og spennende sidene ved å leve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå