♥mini♥lille♥knerten Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Funket det fødselsforbredene? Kom fødsel i gang kort tid etter, eller er det bare en myte?
wilma07 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 jeg ble strippet sist jeg var gravid, dette var tre dager før termin å jeg var ikke moden i livmortappen. jeg tok tilegg modningsakupunktur. hadde masse kynnere samme dagen som jeg gjorde dette, slimproppen gikk å. fødte tre dager etter på termin.. men om det var stippingen som gjorde det el vet jeg ikke sikkert, har ikke gått over terminen tidligere svangerskap.
Trillet Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg var inne på kontroll fordi jeg var 13 dager over termin. legen rotet og pirket noe forferdelig der nede for å prøve å få til noe, men neida.. Det endte med at på den 14 dagen på overtid fikk jeg modningstabletter, og den 15 dagen på overtid tok de vannet mitt, og da etter 12 timer med uendelig smertehelvette med rier uten pause ble ungen sugd ut med vakum på 3 forsøket... Uffda.. dette var ikke særlig oppmuntrende.... Men for min del hadde det som sagt ikke noe for seg!
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Fødte vel 3 dager etter stripping. Om det var det som gjorde susen aner jeg ikke, men tror det.
MiLady Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hva er stripping for noe? hvis man ser bor i fra at man kler av seg foran masse kåte mannfolk
lerk1 Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Heisann. Ble strippet på føden da jenta sto fast med hodet og vannposen i spenn. Hadde 5 cm åpning ved innkomst. Det gjorde satans vondt da hun smalt ned i åpningen, men var ferdig 1.5 t senere:-) Det hjalp nok litt at jeg gikk mye rundt innpå fødestua oxo. Tyngdekraft hjelper nok like mye som stripping.
mammapusen Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jordmor strippet meg på kontroll omtrent samtidig som termin, fødselen startet 05.30 neste morgen!!
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 23. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2008 Jeg må jo nå bare si at det har noe for seg, for i dag så kommer det mengder med brunt slim hver gang jeg tørker meg. Men jeg lurer på om dette kun er rester av livmortappen eller om det også kan være slimproppen? Min forrige slimpropp var nemlig en propp med blankt slim med noe blod i seg. Dette er masse slim hvor alt er brunt. Kan det også være en slimpropp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå