Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Selv var jeg hjemme til jeg begynte paa skolen, og jeg hatet aa gaa hjemme. Det var kjedelig, og jeg var groenn av misunelse paa andre som fikk gaa i bhg. For meg var det vanskelig aa venne meg til skolen (saerlig det sosiale) og da jeg fikk en lillesoester maste jeg paa at hun skulle faa gaa i bhg fordi jeg selv hadde savnet det. Soesteren min hatet barnehagen og skulle helst gaatt hjemme, men foreldrene mine ville ikke gjoere samme feil en gang til, saa hun gikk i barnehage ... Men det ble feil det ogsaa. Neimen om det er lett aa vaere foreldre folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå