Gå til innhold

Dette med smaa barn i bhg ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv var jeg hjemme til jeg begynte paa skolen, og jeg hatet aa gaa hjemme. Det var kjedelig, og jeg var groenn av misunelse paa andre som fikk gaa i bhg. For meg var det vanskelig aa venne meg til skolen (saerlig det sosiale) og da jeg fikk en lillesoester maste jeg paa at hun skulle faa gaa i bhg fordi jeg selv hadde savnet det. Soesteren min hatet barnehagen og skulle helst gaatt hjemme, men foreldrene mine ville ikke gjoere samme feil en gang til, saa hun gikk i barnehage ... Men det ble feil det ogsaa. Neimen om det er lett aa vaere foreldre folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...