Gå til innhold

Tips til ammegensere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,noen av dere som har noen gode råd vedr ok ammegensere?Jeg har noen i fra forrige svangerskap som er fra boob og H&M...Tenkte kansje det må finnes andre merker...Forslag?Vet ikke hvor jeg skal lete eller finne dem.Noen her som feks har handlet på nett og er fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk så lyst på nye fine klær etter fødselen når kroppen var kommet sånn passe i form igjen, og brukte derfor singleter i strech under, og nye gensre over. Så dro jeg genseren opp og singleten ned (kjøp de som er god strech i og litt utringet). Da slapp jeg å bruke mye penger på gensre som bare ble brukt under amming. SIngletene er jo også like fine etter amming:D

Nå har jeg noen gravidgensere som også er for amming fra h&m, de virker helt ok...men tror bruken blir mindre ganske raskt etter fødselen. De er jo ganske utstrakt over magen nå;)

Skrevet

noen som vet om noen nettbutikk som ikke er så svindyr?

mammahuset har mye fint, men jeg synes prisene fort er altfor høye :/

Skrevet

www.mamasita.no har ekstremt gode tilbud av og til (90% salg).

Ammetoppen til HM synes jeg var skit. Er veldig fornøyd med Boob.

Men lurt dette med stretchy singleter. Skal huske den. Vil nemlig gjerne slippe å sitte med magen bar mens jeg ammer.

Skrevet

Skjorter skal visst være smart også, bare å kneppe opp de øverste knappene.

Skrevet

De har noen veldig strechy tynne bomullsgensere på h&m med en ganske stor v-utringing. Jeg kjøpte meg et par av disse,da de bare hadde noen kortermede stripete ammetopper da jeg var der. Nå har ikke jeg begynt å amme ennå,men tror de kommer t å funke minst like bra som de med åpneluker på brystene. Koster 98kr stk og de har de i mange farger. ;)

Skrevet

jeg har sett overalt, og finner ikke en eneste fin ammetopp........iallefall ikke i området hvor vi bor. Ikke på H&M, Lindex, Cubus, Bogerud, Voice, Only.......bare for å nevne noen.

Så igår bestilte jeg like gjerne to stk fra

www.mammahuset.no

selvom de er litt dyre, har jeg fått vite at de er veldig solide og fine, så da er de verdt pengene sine, antar jeg.

Bare må ha ett par ammetopper ;o)

Skrevet

Hehe, ja, må jo minst være 90% for at det skal være vettuge priser der synes jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...