Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Mia og jeg har snakket om å ta en tur til Østensjøvannet på lørdag, se litt på endene og løpe litt rundt. Noen som vil bli med? :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hei. Kos dere på tur. Jeg skal på jentetur til helgen. Blir deilig å komme på fjellet i finværet.
Millapril Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Det hørtes veldig koselig ut. Vi har dessverre planer på lørdag, ellers hadde vi gjerne blitt med. Kos dere masse!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Dersom vi ikke skal ut en tur på fredagen så blir vi gjerne med :-) Skal sjekke opp planene og gi deg beskjed :-)
Bellen^2 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Mormor, Sebastian og jeg var der i dag faktisk! Vi gikk ikke så lang tur da, vi var bare innom for å mate endene:) Vi har veldig lyst til å bli med på lørdag, men må dessverre ha et lite forbehold. Vi har en del ting som må ordnes på formiddagen, men rekker vi det så sender jeg deg en melding:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Vi må også ha et lite forbehold til lørdagsturen. Blir ikke bytur på meg og David, men hans farmor døde i går kveld så jeg er litt usikker på hva som skjer eller ikke skjer i dagene fremover. Men skal gi beskjed når jeg vet om jeg kan eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå