yasmina Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hvor store boer ungene vaere,naar har dere tatt med deres unger ?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 I fjor var sønnen 2 år og 9 mnd, og han stor koste seg.. Tipper det blir enda mere stas i år når han er året eldre.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Gutten min var også 2 år og 10 mnd første gangen, og han satt nesten rolig under hele forestillingen på 2 timer.... det teaterstykket er like koselig for voksne som hos barn....anbefales på det stekeste.....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 glemte å si at kusinen til barna var også med, og hun er 4 mnd yngre, gikk forsåvidt greit det også, men på grenseland.... Men hun hadde glede av det, det var det ingen tvil om...
konvall Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Har vært på Aspelin`s juleforestilling rundt 12-13 ganger. Utrolig flott stykke, som setter alle i julestemning. Men, da jeg hadde med den mellomste rundt to års alderen, syntes hun nok det var litt kjedelig. Året etter storkoste hun seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå