Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Heia,jeg avslutta en pergokur i begynnelsen på september,skulle ha mensen no,helga den 19-20,idag er det den 22 å har enda ikke fått den.Tok en gravidtest,men den var negativ......skuffa ja....Har dere opplevd at mensen er senere etter pergokur?
Venter en juli baby:) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei du,det lurer jeg også på men det er vist ingen som har opplevd det på de plassene jeg har spurt. Skulle også hatt tr på lørdag,men ingenting ennå. Har heller ikke hatt el jeg da ifl blodp tatt på dag 21,så er vel derfor det er blitt kluss til meg. Men lurer på om det blir veldig til forsinkelser når en ikke ha el?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Min syklus er vanligvis på 25-26 dager,i pergo mnd kom den på dag 31. Lurer på hvordan det blir denne mnd uten pergo.Jeg har el av meg selv da.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Hei hei. Jeg har hatt det slik som deg jeg også, tidligere hadde jeg 28 dagers syklus, og nå har jeg tatt 2 pergokurer, og da ble syklusen 31-32 dager. Jeg starta med kur på dag 4.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Min syklus ble også lengre på pergo.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 ok,takk for alle svar,hadde et svakt håp om at d var noe på gang,men den gang ei..........ser ikke ut til at pergo har hjulpet meg da.Kjenner på meg at mensdritten kommer...........
Venter en juli baby:) Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Hvordan går det her,fått mens? Det har ikke jeg,5 dager over nå! Frustrerende...
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Min syklus er alltid lengre med Pergo. Jeg tar den annenhver måned, og får da positiv EL test på dag 17-18 og mens 15 dager etter det (ca 33 dager m.a.o.) Mensen blir mer uregelmessig når jeg bruker Pergo, og den har ikke hjulpet meg selv om jeg har brukt det i nesten 1 1/2 år annenhver måned. Nå går jeg på trippel dose og starter alltid på dag 5. Lykke til!
Cian Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg har veldig uregelmessig syklus til vanlig pga PCOS, men hver pergo kur har jeg hatt syklus på 35 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå