Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Jeg fikk plutselig et veldig behov for å si at jeg er DRITT lei av å ikke bli gravid. Har prøvd i godt over 1år nå. Er dritt lei alle de negative prøvene, og de falske symtomene. Er dritt lei av alt jeg ikke tør å gjøre fordi jeg kanskje kan være gravid.

Huff, er generellt dritt lei. Beklager at jeg involverer dere i mine fustrasjoner, men merker at det hjalp litt å få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er absolutt ikke alene! Vi har prøvd i snart 2 år, og jeg er såååå lei av å bli skuffa hele tiden! Så bortsett fra timing rundt EL, så lever jeg helt normalt fram til jeg en vakker dag får positiv test. Orker ikke sette livet på vent mer. Har du vært til utredning enda? Håper det snart blir din tur til å få en spire i magen!:)

Skrevet

Hei!

Du er ikke alene! Jeg er i sammes situasjon som deg, har prøvd i over 2 år uten resultat. Sitter her og føler på alle slags symptomer, vet at tr er like rundt hjørnet og jeg takler ikke henne akkurat nå! Har blitt henvist, og er i ventetid på ifv. Jeg ønsker bare av hele mitt hjerte å klare det uten medisinsk hjelp!

På en måte godt å høre at det er flere enn jeg som er frustrert. Det hjelper lite at det første oppslaget på bim er at kvinner i tidllig tredveårene ikke kan forvente seg mer enn ett barn... Jeg er skikkelig utålmodig, og føler at livet står litt på vent. Har du akkurat testet negativt? Jeg føler at jeg ikke gidder å teste engang, for jeg føler på meg at det ike er noe vits. Hvorfor skulle det skje denne gangen? Vi får støtte hverandre her på bim.

Lykke til!!! :-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Det er så godt å vite at man ikke er alene. Selv om vi er to om å prøve å bli gravid, så synes jeg det er utrolig ensomt dette her.

Jeg har fått rekvisisjon på å ta hormonprøver, men har enda ikke fått meg til å gjøre det. Synes det er littt skummelt. Har bestemt meg for å vente til jul, har så utrolig lyst til å få det til helt uten hjelp :)

Jeg har rett og slett sluttet å ta graviditets tester, blir stresset av å ha dem liggende merker jeg. Og de viser jo bare negativt likevel :)

Skrevet

Ja det er mange som deg,Som du ser,Kjenner meg veldig igjen i dere alle: Akkurat nå klarer jeg til og med ikke helt glede meg over baby boomen her inne :-(

Huff så stygg jeg er... Sorry, men i dag er det bare sånn... kommer sterkere tilbake i senere

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det! Gidder ikke å teste jeg, heller. Utrolig mange som får klaff her inne nå for tida!! Litt urettferdig føles det som.. Vi satser på å være gravide innen jul, enig? Nå er det vår tur! Jeg har panikk for tr - klarer ikke eeen periode til! Det føles hvertfall sånn...

Det er lov å slippe løs litt følelsestrykk iblant- kanskje det bare hjelper på...?:-)

Skrevet

Vel, hadde det slik sist vi prøvde. Etter et år gadd jeg ikke mer. Hev alle tester og hadde sex når det passet meg uavhengig av EL. En måned senere var jeg gravid ;-)

Skrevet

Sånt gir håp! Jeg håper så indelig på denne gangen. Har IKM i morgen eller torsdag. Har hatt en rekke (innbilte?) symptomer som ømme bryst, kvalme, svimmelhet og at jeg fort blir rørt til tårer. Men alle symptomene har avtatt siste dagene. Er redd tr er rundt hjørnet. Blir litt opphengt av alle symptombeskrivelsene her inne- kjenner etter og finner selvfølgelig det man leter etter. Ganske vittig, egentlig! Hvordan er det med deg? Har du noe i magen ;-)

Skrevet

Han jeg ble gravid med da, er nå 18 mnd. Bilder ligger på profilen min om du ønsker å se. Er i 1.pp på nr.2.

Husk at dersom man stresser for mye med det får man endel stress hormoner i kroppen og det kan forhindre graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...