Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hvordan går d m dere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2008 Dytter litt jeg!
babyborn08 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 hey:) Alltid koselig å se navnet sitt på overskiften her inne:) Joda, alt bra her... Magen vokser og blir stor.. nå begynner den å bli stein hard nå.. Men men, 1 mnd igjen til ul termin i dag.. og har menstermin på onsdag.. så det blir spennende å se når frøkna vil ut!! Var på journalskriving i kveld på sykehuset(asker og bærum). var helt ok det altså.. fikk en del brosjyrer om sykehuset, barseltiden, avdelingen osv... så det så bra ut det.. Ellers prøer jeg å nyte de siste ukene nå.... ting blir jo annerledes om noen uker, så jeg prøver å kjede meg litt faktisk.. hehe, men det er greit det:) Har jo litt klærsom skal vaskes til babyen kommer, så man har jo noe å drive med... Så blir det litt cafe-besøk osv.. Hvordan er det med dere da?? Dagene flyr el? Supermom har vell temin nå i disse dager vell.... Og Lacey er vellpå sykehuset... er så spent på hvordan det hår gått med dem:) Håper alt er som det skal....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 Heia babyborn! Ja, nå begynner magen å føles SVÆR... Prøvde å klippe tåneglene mine istad, og d var virkelig en kamp..Hehe.. Men fikk d til tilslutt da, litt stolt der ja;) Siste uka på jobb nå, skal bli digg m en mnd fri (en uke høstferie + perm.)... Gleder meg! Men synes dagene sneeegler seg avgårde, så kommer nok til å fly på veggen litt utover i permisjonen, spes hvis jeg må gå på overtid...Håper jeg slipper d ihvertfall, for er så utålmodig allerede! Blir spennende å se når frøkna di kommer ut da, m så stor forskjell i termindato!! Hvilken har du mest tro på selv da? Og er så spent på de to andre jeg også, håper vi snart hører no fra dem..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå