Kristine__85 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noken som veit ka de kan vere? Har ei veke igjen til termin. Har hatt mykje slim, men ikkje noke blod i. Vatnet er heller ikkje gått. Noken med erfaring?
gutteklubben grei Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Da kan du nok ringe gubben og pakke bagen.... Det er nok helt sikkert veer!!!!!!!!!! Vannet behøver ikke gå i det hele tatt for at fødselen skal sette i gang, men om og når det går blir det ofte kraftigere veer og alt går mye fortere :-) Noen ganger tar de vannet når du kommer på sykehuset. Masse lykke til!!!
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Tror kanskje jeg ville venta litt med å ringe.. Har hatt perioder med jevnlige kraftige menssmerter flere dager på rad, som har gått over etter noen timer, såkalte maserier. Jeg sitter her fortsatt, med babyen i magen...
LilleVackreAnna Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Ikke for å mistrøste deg, men sier det samme som maria_84. Kan GODT hende dette er tegn på at noe er på gang, men ville nok avventa litt før jeg dro til sykehuset. Jeg lå ei hel natt med slike sterke og regelmessige menssmerter som du beskriver, men det dabbet av igjen. (nå er jeg lenger unna termin enn deg da) Ringte føden, og de sa at hvis ikke vannet var gått, det ikke hadde vært blod i slimet, og smertene ikke var helt tydelig økende, skulle jeg se det an. La meg med varmeflaske på ryggen, det lindret veldig, og modnings/maseriene avtok på morran. Men ta for all del en telefon til sykehuset, så råder de deg til hva du skal gjøre. Masse lykke til uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå