moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har blitt alene mamma på ukesbasis igjen, og forstår at hvis jeg skal trene, så må det være noe jeg kan gjøre hjemme på kveldstid. Kan ikke så godt spørre om noen i familien kan kjøre 2 timer etter jobb for å passe barna for jeg skal ut å gå eller svømme noen meter..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg skal også bestille meg denne.. Så dytter litt på denne for deg. Kanskje er det noen som vet??
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Ja kanskje det =) Eller noen som har en side hvor man kan finne litt info om ringer og priser??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 http://www.sports-hoop.com/main_adult100.html Har denne siden jeg som jeg fikk her inne en gang. lagret den bare, har ikke sett noe på den, annet enn litt da. Jeg skal ikke bestille meg helt enda..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Men hvordan får jeg regnet det om til kilo så jeg vet hvilken som er beregnet på min vekt??
NoDoubt Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Ta vekten din X 2. Er du ca. 60 kg skal du ha en på 120 ibs. Min kostet 350 kr med porto. sports-hoop.com
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Å tusen takk!! =) Hvordan betaler man?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå