Gå til innhold

Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa torsdag 18, lørdag 20 og i dag.

På Torsdag var den blendahvit, på lørdag var det en ultrasvak strek, og i dag var det en sterkere strek der, men fortsatt svak.

Se bilde av testene: www.leon191006.piczo.com

scroll nedover på hovedsia og testene kommer opp. Øverst er fra torsdag, den nederste er fra i dag!

hilsen spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ser det ut for at du er gravid ja! Gratulerer! :)

Klem

Skrevet

De sier jo at en strek er en strek... så gratulerer :) Om du er usikker kan du jo ta en cb digital så får du et klart svar :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en digital test. Skal ta den i morgen tidlig! .... Åhh, spennende!

Skrevet

Ser slik ut ja, gratulerer. Når er ikm da?? Prøvd lenge??

Skrevet

Ikm er vel ca i dag. Sist mens var 16.august. Pleier ha 30dagers sykluss, men denne ble ei uke lenger pga sen eggløsning!

Vi har prøvd siden mai, ble da gravide, men mista i uke 10 (sa), detter 2 pp etter denne sa'en...

Skrevet

14 dager siden el da, for da kan du teste. Sikker på at den er positiv. Vi har prøvd siden juli ifjor, mista da i uke 9(sa). Håper det er vår tur snart, send litt babystøv.

Skriv så snart du har testa, vi er så spente:-)))

Skrevet

Ingen tvil ifølge testene, du er nok gravid! GRATULERER :)

Skrevet

Jippi!! Sender masse babystøv ************************************!!!

Jeg blir dritforbanna hvis den digitale testen i morgen er neg!!

Skrevet

Iallefall var testen i midten helt lik min som jeg testet positivt med første gangen :) OG her sitter jeg 23 uker på vei, hehe.

Skrevet

Tror nok ikke at det er noen tvil der nei. Gratulerer såååå mye!!!!:)

Skrevet

Gratulerer:))Tror den digitale også slår ut om du tar den i dag.ikke i tvil engang:))))

Skrevet

Ingen tvil her heller... hadde det vært meg hadde jeg garantert trodd at jeg var gravid!!! fin hjemmeside forresten:) Masse lykke til med graviiteten:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...