Gå til innhold

Dere som har fått mensen og ammer, har dere den regelmessig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn, og har alltid fått mensen regelmessig med en gang når den har kommet tilbake. Men nå er jeg på dag 34 og har enda ikke fått mensen. Ser ikke bort fra at det kan ha med ammingen å gjøre....... Med de andre sluttet jeg tidlig med ammingen og ammet dermed ikke etter at mensen kom. Nå ammer jeg ett bryst til hvert måltid og første gang kl 6 om morgenen. Regner med mensen har kommet pga sluttet å amme om natten. Så nå når mensen er sein (vel, ikke SÅ sein, men....) så blir en jo litt mistenksom da..... Har kobberspiral, og kjenner flere som har blitt gravid med det (ja, jeg hadde ikke valgt kobberspiral hvis det var krise om jeg ble gravid). Var nemlig så kvalm igår kveld, men om det er en graviditet, eller om det er tanken på en graviditet som gjorde meg kvalm er ikke lett å si :-) Barnet er velkommen om så er, men litt tidlig kanskje! Hi-hi! (minstemann er 6 mnd :-) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei.

Jeg sluttet å blø 5 uker etter fødsel, så kom det en liten blødning i uke 9 og neste gang der igjen var i uke 15...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...