Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Har jobbet masse i det siste(mala,rydda, farta rundt om kring å gjort div.. ) Spist sunt. ) Å jeg skal ned enda mere Noen andre som har gått ned her da? det var jo en tråd om dette, om at vi skulle veie oss på fredager..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Så flink du har vært da:) gratulerer..... Hold stilen.....hehe:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 hehe Takk Jeg skal jogge i uka her Er så flink atte
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Så flink du er!! =) Jeg går på lavkarbo og gikk ned 5 kg, men tror det begynner å glippe for meg. Lurer på å prøve noe annet. Noen råd? =)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Moota : Ketolyse da?
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Er ikke ketolyse det samme som lavkarbo? Jeg vil prøve litt til, det er nok lettere nå som sambo har begynt å ukespendle igjen =)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Er ikke ketolyse enda strengere da?? Max 15 karb om dag ca...
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Jo det er sant, men det vil jeg helst ikke. Når du utelater en ting fra kosten så lærer kroppen seg å fungere uten det. Når du da skal tilføre det igjen, legger du lettere på deg og kroppen må tilpasses igjen. Så vil helst ikke ha mindre karbohydrater enn det jeg får nå. Men jeg spiser ikke så masse karbo nå heller. Spiser ikke brød, pasta, pålegg, poteter, mel, ris, gryn ol.
ana baroma Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 hei:) Jeg gikk på ketolyse, men orket det ikke i lengden... Gikk ned en del, men nå har vi gått over til å tenke mer lavkarbo, altså holde oss under 100 karbs om dagen. Vi spiser mye grønnsaker, ryvita knekkebrød eller ingers rugbrød, rent kjøtt og fisk, er ikke så redde for fett, men holder oss unna transfett og slikt. Spiser ikke friterte matvarer, og holder oss unna sukker og hvitt mel. Har grovt mel i alt og bruker fruktose eller honning dersom vi skal søte noe. Men søtbehovet er på langt nær så stort som det var. Styrer unna mye pasta, polert ris og poteter. Noe må man jo spise, og vi forsøker å legge opp et kosthold vi kan leve med;) Og ja, vi går ned - litt sakte, men sikkert!!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 moota : da er du jo på rikti vei da
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Gratulerer!!! Er jo kjempe bra nedgang:) og det som jeg tror er den riktige måten å gå ned på. Spise sundt og trimme:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Jeg må nok jobbe hardere og være litt flinkere. Har egentlig vært litt aktiv og, men er vanskelig mellom barn og gård når en er alene med barna hele ukene. Jeg får prøve litt til =)
metaMORfose Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Jeg støtter sunn livsstil. Gratulerer aldri tap av kilo, men jeg gratulerer gjerne en sunn livsstil! Så grattis, trøndersnuppa! Du har vært flink. ))
NoDoubt Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Gratulerer:-) Har ikke gått ned i kilo men det er ikke nødvendigvis målet mitt heller. Men med hjelp av rockeringen min har jeg tatt av 5 cm på magen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå