Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg er ganske overvektig med min BMI på 30. Har alltid hatet magen min, som er uproporsjonalt stor i forhold til resten av kroppen. Men nå når jeg er gravid (30 uker) er det ingen som ser forskjell på hva som er fett og hva som er baby. Jeg kan ikke engang beskrive hvor befriende det er å ikke lenger føle seg tjukk. For nå er jeg ikke tjukk, jeg er gravid. Jeg strutter med den magen jeg har og får kommentarer om hvor flott den er, og jeg kjenner at jeg kunne gått gravid for alltid. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Føler det på akkurat samme måte Jeg er 26 uker på vei og har en fin og struttende gravide mage... har aldri i mitt liv vært så stolt over magen min som jeg er nå. Den er jo helt hard og fin, og alle skryter av den. Har til og med fått kommentarer som "jøss er du såå langt på vei, syns magen din ser liten og søt ut, jeg". Da blir jeg jo bare ennå mer stolt:) Vi får kose oss masse med magene våre nå som vi virkelig kan det:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå