Gå til innhold

Hvor tidligt synes dere det er greit at folk ringer til dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en tlf fra kraftselskapet kvart over 8 i dag morges og ble litt irritert av at de ringer så tidligt. Jeg mener etter 10 er akseptabelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å ringe når om helst, om jeg ikke er våken, eller ikke har stått opp, så er lyden av allikevel, så jeg hører det ikke:)

Skrevet

Når som helst, tar bare telefonen om det passer.

Skrevet

Hvertfall fra åtte og utover. Men ikke ofte jeg har opplevd å bli ringt til noe før åtte, annet enn kjæreste og slikt da. :-p

Skrevet

Bare å ringe det, jeg tar den ikke om det ikke passer.

Skrevet

Fra firma synes jeg 8.00 og utover er helt ok. Private kan gjerne vente en time eller to lengre. Men så er jeg så godt som aldri hjemme i ukedagene da, bortsett fra når jeg er syk som i dag, så dette er ikke en helt realistisk problemstilling for min del.

Skrevet

Etter 7 er greit. Men om det er noe viktig tar jeg i mot tlf til alle døgnets tider.

Selgere ol trenger ikke ringe meg i heletatt, men om dem må kan dem vente til etter 8.

Skrevet

giggsi

hvis du ikke vil at noen skal ringe deg før etter kl 10 om dagen da må du dra ut kontakten så enkelt er det hehe

ser at du har ei jente som er 11mnd også og er du ikke tidlig oppe om dagen da??

for meg så kan de godt ringe etter kl 8 samme for meg...:)

Skrevet

Synes åtte er litt tidlig å ringe, men akseptabelt. Mellom 0800 til 2100 er ok telefontid for meg, mer sanne bedrifter og folk som ringer på annonser. Venner og familie kan ringe frem til 22.

Skrevet

Fra åtte og utover. Altså innen normal arbeidstid.

Man må nesten regne med at f.eks kraftselskap ringer i arbeidstida, de har tross alt arbeid som skal gjøres unna de også.

Dersom du ikke vil ha telefoner på den tiden av døgnet må du enten skaffe deg en telefon som kan settes på lydløs eller trekke ut kontakten...

Skrevet

he he .....tenkte jeg det ikke. Alle dib damene er så forståelsesfulle. hi hi......

Skrevet

Det spørs litt hva det gjelder. Jobber i btuikk og det hender ofte jeg må ringe til kunder for å få fler opplysninger rundt en reklamasjon feks eller andre ting, og prøver å vente til etter 10 (som kunden vet er åpningstiden vår). Men på den annen side er det sykt irriterende å vente såpass lenge fordi det er jo tiden mellom 8 og 10 jeg har til å ta meg av sånne ting - resten av tiden skal jo i hovedsak vies butikk og de kundene som er der. Og jaggu får man ikke kjeft for å ringe "for sent" også for "alle" begynner jo på jobb klokka 8...

Men selv har jeg tlf av eller på lydløs om jeg skal sove :o)

Skrevet

fra ca 9-10!!!

og selgere har ALDRI lov til å ringe!!!!

Skrevet

Er nesten alltid oppe kl 06, så da kan hvem som helst bare ringe bare ikke tlf selgere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...