Gå til innhold

Har barna deres mange å leke med der som dere bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på en liten plass. Vi er 4 naboer som har barn i bhg og skole alder, resten er eldre folk.

Jeg prøver å ta barna litt med meg rundt å treffe mine venninner sine barn og de som går i bhg og som de skal gå på skole med.

Spesielt siden vi er tilflyttere. Vil gjerne at barna skal føle de kjenner til en del av de andre i klassen siden vi bor på en så liten plass.

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

ja, alle i bhg er naboer :)

Skrevet

Vi bor også på en liten plass og er tilflytter...

Vi har blitt tatt imot så godt, og alle i bhg til sønnen min ble så glad for at det kom en gutt til som skal begynne på skolen neste år, for da blir de ihvertfall 3 gutter i klassen...

Foreldrene til guttene har tatt med seg barna hit for at de skal kunne leke sammen på fitiden også...

Men er glad vi bor i et felt med tilsammen 12 hus, hvor det (nesten) bor barn i alle:)

Skrevet

I gata her har de nå hver sin lekekamerat....men etterhvert kan de leke med mange flere. De er litt for små til å gå til de alene enda, men de bor bare 6-7 minnutters gange her fra :)

Skrevet

Nei, vi har ikke mange med barn i nærheten, ikke på alder med mine barn i allefall. Bor noen med barn på samme alder nederst i veien, men vi kjenner de ikke, og det er altfor langt for lillemor å dra alene. Eldstemann har vel vært der en gang å lekt. Vi bor øverst i veien.

Skrevet

Ja, drøssevis! Var hovedkriteriet vårt når vi skulle kjøpe hus/leilighet, at det skulle være masse barn i nabolaget. Her bor det stort sett bare barnefamilier. :o)

Skrevet

Ja vi bor nokså sentralt til og det er mange barn rundt her. Men ikke så mange de har sånn veldig god kontakt med enda, men håper det kommer seg etterhvert som de nå blir litt eldre og blir kjent med de gjennom skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...