Gå til innhold

Lyd fra magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har de siste dagene hørt en rar lyd fra magen :) Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive lyden, høres nesten ut som at noen knipser med fingrene.... Det kommer liksom et knips, og det er det... Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva dette er for noe? Må vel nesten være babyen som holder på med et eller annet? :)

Er 27 uker på vei forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, først måtte jeg le - artig med musikk fra magen liksom. Men så kom jeg på at når fostersekken går istykker så høres noen ganger en kneppelyd. Du lekker ikke fostervann vel?

Selv får jeg skikkelige skvulpelyder fra magen hvis jeg drikker en del farris! Rene bølgeslagene! Mye mindre plass til mat og drikke enn før :-)

Skrevet

Har ikke merket noe fostervann nei, så tviler på det :) Lydene har kommet flere ganger hver dag de siste 3-4 dagene.

Skrevet

Kanskje du skvulper du også - i form av knipsing, he-he?! Vi kan jo bli turistattraksjoner med disse lydene! :-)

Skrevet

Hehe, ja kanskje det :) Blir i hvert fall like sjokkert/overrasket hver gang den lyden kommer!

Skrevet

Så kult! Håper mysteriet rundt hva som lager lyden blir oppklart!

Leste på Babyverden om at fosteret gråter i mors liv, så kanskje det smatter eller noe?

(jeg er bare i 8. uke selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...