dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 ååå så godt han lukter ( når han ikke lukter gulp... hvilket noen av dere har fått erfare ;-)) Men nå når han er ren og pen, så lukter han så godt så godt.... om kun kort tid lukter han makrell i tomat han også ....
Maud Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Babyer lukter virkelig deilig. Ikke når de er fulle av gulp og heller ikke når hele håret er fullt av oppkast. Men ellers, da lukter de godt. Her i huset får ikke de aller minste spise makrell i tomat. Det er så ekkelt at det orker ikke mamma å lukte på ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Det er regelen her i huset også.... eller ? hva skjedde da jeg gifta meg egentlig???? JaJa... men barnehagen tar i alle fall ikke hensyn til sarte mammaneser :-)
Maud Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 I kommunen min prioriterer de full barnehagedekning fremfor matservering, så her er alle måltider (bortsett fra ett i uka) med i matboksen. Ikke mange fordeler med akkurat det, men jeg slipper i hvert fall at Lillebror kommer hjem innsmurt med makrell i tomat ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 dritgreijenta får servert to måltider om dagen og et av dem er varmt.... det er stilig!
Mariamin Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Åhhh, jeg kan sitte å snuse på babyer i timesvis... Mannen min og jeg snakket akkurat om at det er trist at vi ikke skal oppleve det igjen - med egen baby mener jeg. Men jeg regner med at søsteren min får flere babyer, så da kan jeg jo låne hennes, og snuse på de:-)
Trollmora Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Små rene babyer lukter nydelig - makrell i tomat lukter bæsj ( Her i huset er det "heldigvis" bare Trollfar som spider den guffa, så den lukta slipper jeg å tåle i timesvis!
Mariamin Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om..... Makrell i tomat er jo godt!!! Men man må ha på litt majones og agurk på toppen. Mmmmmmm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå