Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei. Har problemer med samboeren min. Han fortalte meg nettopp om noe veldig dumt han gjorde for 1 år siden ca(mens jeg var gravid). Jeg hadde hele tiden hatt en vond følelse inni meg om at han hadde gjort noe dumt mot meg. Men overså det bare og tenkte det bare var innbilning. Men så fortalte han det til meg nå, han hadde egentlig ikke tenkt å si noe fordi han ikke vil miste meg. Dette skjedde i forbindelse med en personalfest ute på byen. Han begynte å rote med hun ene som jobber på samme sted som han. De tok på hverandre og klinte osv. Så tenkte de å ta inn på hotell for å fullføre dette, men forstod da at de måtte avslutte og gå hver for seg. Hjemme satt jeg gravid, hadde masse komplikasjoner i forbindelse med graviditeten og var konstant redd. Kan ikke forstå hvordan han kunne gjøre noe slikt mot meg. Føler det er min feil siden jeg var så mye lei meg og redd. Han jobbet hele tiden og vi fant knapt på ting sammen. Han var alltid ute med folk på jobben eller noe. Følte han ikke ville være med meg fordi jeg var så "deppa"..var selvsagt glad også til tider. Hun jenta han rota med ble jeg kjent med i ettertid ettersom hun er med i gjengen hans fra jobben. De hadde kontakt en stund og sendte sms og snakket med hverandre osv en stund. Dette skjedde kun en gang. Men likevel sitter jeg her med klump i halsen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker han jo og han sier han elsker meg. Men det sa han jo på den tiden også. Går det virkelig an å tilgi noe slikt? Får bare opp bilder der jeg ser for meg det de gjorde hele tiden. Var andre folk fra jobben som så dette også. Hvordan kan folk gjøre noe slikt egentlig? Vil ikke at dette skal gå utover barnet vårt. Kjenner nesten ingen her jeg bor så det har vært veldig tøft for meg.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Dette var leit. Eneste jeg kommer på å si er at det er ganske utbredt at menn er utro mens kona er gravid eller rett etterpå når de har spedbarn. Ingen trøst - det er jeg klar over. Jeg mener jeg har en (for) stor dose realisme på dette feltet pga erfaringer jeg og andre jeg kjenner har gjort.
ToAvHvertSlag:) Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Skjønner du må ha det fælt, det hadde jeg også hatt. Det er nesten det verste jeg kan tenke meg. Men det som er posetivt her da, han stoppet i tide, han fortalte deg det. Sannsynligvis har dette gnaget han veldig siden det skjedde. Og ho det skjedde med har stor skyld i dette også. Ho la seg etter mannen din, selv om ho visste han va gift og ventet barn. Slike kjerringer takle jeg ikke!! Vet om så mange historier der kvinnen legger seg etter gifte mannfolk, som attpåtil er slitne eller føler seg litt utenfor når kona er gravid. Da er de desverre lett bytte. Men!! Mannen din skal ha all ære for at fornuften seiret og han innser at det er deg han elsker. Sånne mannfolk skal man samle på Men for din skyld synes jeg han bør kutte ut å sende sms og ha kontakt med ho dama. Selv om flørten er over for hans sin del, kan det jo hende ho har andre planer... Menn er utrolig naive og ser ikke hva som skjer rett forann øynene sine av og til. Håper det ordner seg for deg, synes du kan se på deg selv som veldig veldig heldig;)¨ Klem!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Syns du skriver at de avsluttet før det gikk for langt, jeg. Er det noe problem da? Og hvis det ikke har skjedd igjen, så hadde jeg ikke giddi å vært bekymra.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 De har kuttet kontakten for lenge siden. Jeg ringte henne også fordi jeg følte jeg måtte snakke med henne også, selv om det var tøft. Hun mente det var hennes feil fordi hun sa det var hun som la seg etter han og visste han hadde dame, og at hun aldri har angret så mye i hele sitt liv. Hun ville ikke si noe for å ødelegge noe så bra som hun sa. Hun sa at han elsket meg osv. Men jeg trodde ikke folk kunne gjøre slik hvis de virkelig elsket noen. Huff dette er vanskelig.. han sier at han var en barnslig dust på den tiden, og at han håper at vi kan være sammen til vi blir gamle og driver hverandre til vanvidd på gamlehjemmet..det er mye bra også..men klarer liksom ikke å glemme de vonde tingene..på samme tiden hadde han også enda følelser for eksen sin..og han ønsket ikke å ha kontakt med henne mer så derfor sluttet de kontakt rundt juletider i fjor. Er så redd for å oppleve noe lignende igjen..dette ble altfor mye for meg på en gang selv om jeg ellers er en ganske sterk person.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Nei men synes det er ekkelt å tenke på at de hadde tenkt å gjøre noe mer.. og at de tok på hverandre og klinte osv..men er jo veldig bra de ikke gikk videre da. Og at han har sagt han elsker meg hver eneste dag, og det betyr at han må ha gjort det den dagen også.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hun har flyttet langt vekk også glemte jeg å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå