Piri Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 litt hardt på en måte.........likte det ikke.
markups Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Har aldri hørt det navnet engang jeg. Synes vel ikke det var så veldig pent.
Sweet caramel Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Huff, nei det likte ikke jeg..!
Mom2Two Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Nei, likte det ikke, det var veldig "ulvete"...hehe:-p
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Oj...høres ut som en ulv, eller en russisk vodka :/ Uvant
Zitro Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Bikkjenavn for meg... synes ikke noe om det på et barn, men hver sin smak...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 Hehe, hvem har sagt det er til et barn?
Zitro Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Sant nok... har du tilfeldigvis en ulvehund som er navnløs så passer jo navnet perfekt synes jeg da :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Minner om ulv:( Men Vegard er jo kjempefint da:)))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. september 2008 Feks ja.... ;-) Barn er det jo, men ikke menneskebarn. Rart det der, om jeg hadde spurt hva folk syntes om å kalle ulvehunden min for vargar hadde nok svarene blitt noen helt andre.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Er vel ganske naturlig å anta det, siden du er på dinbaby. Like naturlig som at om noen stiller et slikt spørsmål på en vofseside, så antar man at det er til en hund. Navnet var ikke fint etter min mening til hverken barn eller hund. .....Eller katt:-)
Sånn kan det gå Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Ja, men det er da naturlig. Om du hadde spurt hva folk syntes om navnet Passopp så hadde selvfølgelig også svarene blitt annerledes om du hadde spurt i forhold til en hund enn i forhold til et menneskebarn... *ler*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2008 Selvsagt. Navnet er et kompromiss, Guttongen ønsket seg en lillebror, og han skulle hete Vargar (fiktivt navn så vidt jeg vet). Siden jeg ikke har utviklet den egenskapen å produsere barn helt alene ble vi enige om at når vi fikk oss hund skulle han få hete Vargar. Og Vargar ble det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå