Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vargar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt det navnet engang jeg. Synes vel ikke det var så veldig pent.

Skrevet

Nei, likte det ikke, det var veldig "ulvete"...hehe:-p

Skrevet

Oj...høres ut som en ulv, eller en russisk vodka :/

Uvant

Skrevet

Bikkjenavn for meg... synes ikke noe om det på et barn, men hver sin smak...

Skrevet

Hehe, hvem har sagt det er til et barn?

Skrevet

Sant nok... har du tilfeldigvis en ulvehund som er navnløs så passer jo navnet perfekt synes jeg da :-)

Skrevet

Minner om ulv:( Men Vegard er jo kjempefint da:)))

Skrevet

Feks ja.... ;-)

Barn er det jo, men ikke menneskebarn. Rart det der, om jeg hadde spurt hva folk syntes om å kalle ulvehunden min for vargar hadde nok svarene blitt noen helt andre.

Skrevet

Er vel ganske naturlig å anta det, siden du er på dinbaby. Like naturlig som at om noen stiller et slikt spørsmål på en vofseside, så antar man at det er til en hund. Navnet var ikke fint etter min mening til hverken barn eller hund. .....Eller katt:-)

Skrevet

Ja, men det er da naturlig. Om du hadde spurt hva folk syntes om navnet Passopp så hadde selvfølgelig også svarene blitt annerledes om du hadde spurt i forhold til en hund enn i forhold til et menneskebarn... *ler*

Skrevet

Selvsagt.

Navnet er et kompromiss, Guttongen ønsket seg en lillebror, og han skulle hete Vargar (fiktivt navn så vidt jeg vet). Siden jeg ikke har utviklet den egenskapen å produsere barn helt alene ble vi enige om at når vi fikk oss hund skulle han få hete Vargar. Og Vargar ble det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...