LilleVildeogMamma Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Tips til sysler mottas med takk Hva bedriver dere fødeklare dagene med? Jeg har lyst til å dra på litt shopping, men er blakk så det går ikke. Venter på at fødselen skal starte, men ingen tegn til det...
babygullz <3 vilde Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg er heller ikke særlig kreativ om dagene, men dagene går nå ganske fort for d om da.. og de går for d meste til husarbeid( vakser, støvsuger og gnikker som en gal=p) bake, gå tur med hunden, og sove leeeenge...... hadde jeg hatt penger hadde d blitt shopping ja! ikke lenge til man må sette i gang med julehandelen!! og julebaking=D jeg har prøvd litt på scrapbooking men jeg gir fort opp d der jeg. vil også at fødselen skal starte, så jeg prøver å gå litt rundt og hoppe litt for å se om d skjer no:p Egenpleie er jo en fin ting også.. en laaang dusj, et fotbad gjerne med filing og massasje(eller bare smøre inn med peppermyntelotion gjør godt, viktig å ta vare på føttene=)=) ) sette seg i en myk god morgenkåpe med en kopp kakao eller te, lese en bok eller se en film..
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Kjenner meg sååå godt igjen Går bare og venter og venter, og synes ukedagene går ganske så sakte. (har termin om 6 dager) Jeg tusler rundt i leiligheten, og ordner med småprosjekter - men "to-do lista" begynner å bli tom for arbeidsoppgaver nå! Klarer ikke å sove lenge, da jeg ikke finner komfortabel liggestilling og Babygullz: hvordan i all verden klarer du å stelle tærne dine?! Jeg rekker knapt ned, og jeg er ikke særlig stor Baker litt, vasker litt og sitter endel her inne på BIM da... Lykke til jenter, måtte dagene gå fort og nurkene våre ikke la vente på seg altfor lenge!!
mini77 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Kan skrive under på dette innlegget... men så har jeg også syntes at alle de tre ukene med permisjon før fødsel har vært kjedelige jeg da.. I begynnelsen gikk dagene mine med i å vaske klær til den lille, gjøre huset i stand og husarbeid. Men nå som alt er klart er det ikke akkurat motiverende og vaske gulv og tak hver dag heller... Kunne sikkert gått mye mer turer, men blir liksom så lat av å kjede meg at jeg ikke gidder annet enn de tre obligatoriske turene med hunden. Så mine dager soves det lenge, sitter litt inne å surfer på nettet, og kjenner etter sånn ca 10 000 ganger pr dag og jeg kjenner tegn til fødsel... he he...
LilleVildeogMamma Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Mina75: Da har vi termin på samme dag! Hadde også ei sånn liste, men det eneste som gjenstår er å rydde inne i et skap og det gidder jeg bare ikke å gjøre... Skapet har dør så d kan være så rotete som det bare vil nå. Baking har jeg gjort endel av og det ender bare med at jeg spiser opp heile baksten og sitter igjen med dårlig samvittighet, så det orker jeg ikke Men jeg tror jeg skal ta meg en tur ut i frisk luft.. Det skader ihvertfall ikke!
Trulte troll Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Ja, kjedelig er det. Har gjort en del husarbeid, jeg også (Akkurat som om dét ikke er kjedelig). Og baking ender, også her, alltid med at jeg gofler i meg alt på egen hånd etterpå. Og har vel egentlig lagt på meg mer enn nok allerede :-) Men i morgen skal jeg på kino. Utrolig deilig å gå på kino midt på dagen, uten masse andre irriterende mennesker i salen :-) Dagens tips til alle som har mulighet for dag-kino.
greentea Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Gjør det samme som Babygullz, jeg:) Sover lenge og drar og trener når jeg har stått opp. Dusjer og spiser en god frokost, deretter husarbeid, kafe, shopping e.l. Egenpleien "sparer" jeg til kvelden når jeg kan kose meg med te og stearinlys. Merkelig nok har jeg aldri stelt beina mine så godt før:) Synes virkelig dagene flyr av gårde!!! Har ei shoppe- liste som har ligget på benken siden forrige mandag... Får ta det i morgen! Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen å se Friends=)=)=)=) Bare 10 dager igjen- juhu!!!!
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Bleieskiftarbeideren: så moro!! Hvor skal du føde? Jeg skal på Ullevål, B, tror jeg... Gleder meg til å bli ferdig nå, og å få hilse på lille jenta vår! Lykkelinn: for en energi!!!! Så heldig du er, som er så sprek at du klarer å trene enda. Jeg er hverken veldig stor eller tung, men har såpass med kynnere og ryggvondt at trening - med unntak av gåturer - er utelukket. Gleder meg til å starte opp igjen. Og å stelle nederste del av kroppen er også utelukket. Klarer såvidt å smøre beina med bodylotion etter dusjen. Men fingerneglene er derimot upåklagelige, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå