hipphurra Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vil nå gjerne ha vårt tredje barn, men etter 3 prøveperioder er det ingen fangst. Blir lei meg og bekymret. De andre ble jeg gravid med på første forsøk..Noen som har opplevd det samme??
kyllerylle Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 på en måde ja.. Fik første barn på første pp og blev gravid igen kort efter fødsel i 2.pp,men fik abort i 12 uge. Nu har vi prøvet i snart et halvt år og der sker ikke noget...men hav tålmodighed, for hvis du har fået to børn allerede skulle alt vel være i orden. pøj pøj
Kazaya er fødeklar Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Slik er det også med meg.Barn Nr 1 var "uplanlagt og velkommen " og kom til etter en runde med omgangsyke på p-piller. Nr 2 var også "uplanlagt og velkommen " mens jeg ammet barn nr en og mensen ikke hadde startet orntlig. Nå 7 år etter førstemann planlegger vi nr 3 og er godt inne i vår 5 pp. Jeg som trodde dette skulle klaffe så fort!!!! Det blir nok vår tur snart tenker jeg! Lykke til med nr 3!
Corneli@ Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jepp. Nöyaktig samme erfaring. Og kjenner meg litt skamfull som synes så synd på meg selv allerede etter 3 pp(om det mot all formidning ikke har klaffet likevel her - venter i spenning). Gravid nöyaktig etter planen på 1. pp med begge de to förste. Litt fordi jeg hade hört at det var et sikkert kort å pröve ordentlig förste pp etter p-pille-slutt. Men så går det ikke så let denne gangen, og jeg som bare samenlikner mg med meg selv, begynner jo å lure og bkymre me.g Er jeg for gammel (36), er en tanke som ofte slår meg. Men jeg må pröve å tenke positiv en stund til. Og i hvertfall forsöke knep for å time egglösningen så bra som mulig, jeg som har fått så lange sykluser. Med to barn og to som jobber mye er det faktisk grenser hvor mye sex man orker! Lykke til:-)
kyllerylle Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Øj, så er det ikke bare mig... Er sikker på at der ikke er noget galt med nogen af os som har fået børn før, men der er jo trods alt statistik at forholde sig til og fordi det klaffede på første pp de andre gang så kan det nok vare lidt tredje gang. Ønsker jer held og lykke og gid vi snart er gravide for tredje gang!
mami78 Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Samme her.De to brukte vi 1 og 2pp på, men nå har vi prøvd på nr. 3 i over et år!Hatt en SA og en MA da...Men gir ikke opp!
Krinoline Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Som om jeg skulle skrevet det selv, men vi er bare i 2. pp, da... Lykke til!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Det er er ikke unormalt å prøve opptil ett år, så tror ikke dere skal bekymre dere der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå