Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hun Fredriksendatteren som er på forsiden av vg.no nå, hun har overdrevet en smuule med kollagen i leppene, har hun ikke? Får sånne Dolly-Duck assosiasjoner...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 hehe... har i grunnen tenkt den tanken jeg også... Og... hva tenker hun selv tro.... "Hm.... jo, dette var nok akkurat passe. Nå ble jeg pen..." Eller.?.. ;o)
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Nei, men stakkars jente da. Har hun ingen rundt seg som er glad i henne og kan fortelle henne hvor tåpelig det der er?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Så det samme selv, det så helt gyselig ut. De er jo så utrolig pene begge to, jeg skjønner ikke hvorfor de insisterer på å kjøre denne looken. Til og med Paris Hilton har mer klasse, hun kan i alle fall legge sminke såpass at det ikke ser ut som hun har brukt spraylakk...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Det er jo egentlig trist at legen ikke har vett nok til å tilpasse mengden etter fjes og "behov". Også bør vel kanskje de rundt henne tipse henne om at den behandlingen ikke var helt heldig... Nå vet ikke jeg hvor lenge en slik injeksjon varer, men mener hun har sett slik ut en god stund nå. Jaja, det viktigste er jo at hun selv er fornøyd med hvordan hun ser ut. Da har det jo lite å si hva alle andre mener...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 Tenkte det sammen..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Fy så slemme dere er hadde jeg egentlig tenkt å si nå, men så måtte jeg jo sjekke bildet da, og hun så da vitterlit ikke sånn ut forrige gang jeg så et bilde av dem... Får håpe det er en grimase og ikke sånn hun kommer til å fortsette å se ut lenge, stakkar...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Ser ut som hun har fått seg en på tygga! Kan umulig være lett å prate når en har så mye i...? Hvme vil egentlig se sånn ut frivillig? Uffa meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå