Kamomilla:-) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Tester en positivt kun før EL og negativt de dagen EL er eller tester en positivt på EL dagen også?? Noen som vet det?
Én til Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Usikker. Men vet at det ikke er noen vits i å teste flere ganger, hvis den først har slått positivt ut, ihvertfall! Kanskje du finner det du lurer på her, der står det mye lurt: http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå